Resepi lengkap untuk membuat Nasi Ayam. Memudahkan dan sangat menyelerakan untuk dicuba dihujung minggu!!

Resepi lengkap untuk membuat Nasi Ayam. Memudahkan dan sangat menyelerakan untuk dicuba dihujung minggu!! Resepi ini…

Cara untuk membuat Ayam Masak Kurma. Menu yang paling laku dan disukai oleh semua orang!

Ini resepi kurma ayam yang jadi hidangan istimewa, sejak zaman arwah nenek lagi. Kak Has nak…

Resepi Nyonya Kari Ayam Kapitan. Rasa yang unik pasti menambat selera anda kelak!

Hari ni saya tukar citarasa masakan Baba Nyonya. “Nyonya Kari Ayam Kapitan.” Kalau ikut sejarah dulu…

Cara untuk membuat Nasi Bukhari Ayam. Mudah untuk disediakan dan sedap untuk anda seisi keluarga.

Cara untuk membuat Nasi Bukhari Ayam. Mudah untuk disediakan dan sedap untuk anda seisi keluarga. Tak…

Cara untuk membuat Ayam Masak Habang dari Sunda. Sedap manis pedas berempah yang lain daripada yang lain!

Ayam Masak Habang ni merupakan hidangan Sunda. Saya belek-belek majalah lama dan jumpa resepi ni. Rasanya…

Cara untuk membuat Ayam Bakar Peri-peri Jakarta yang enak tak terperi. Mesti cuba ya!

Ayam Peri-Peri Jakarta ala Khairul Hakimin Muhammad Kalau yang KHM buat memang peri betul. Yang saya…

Resepi untuk membuat Ayam Masak Masam-masam Manis. Insha Allah Sedap selalu!

Selalu kita dengar siakap sweet sour kan? Kali ni kita cuba olah sedikit, letak ayam pulak.…

Resepi Ayam Masak Santan Berlada. Sedar-sedar dah habis nasi sepinggan!

Resepi ni kalau korang nak buat sebagai menu cicah ketupat, lemang pun boleh sangat. Yang membezakan…

Cara-cara untuk membuat Ayam Masak Halia. Sedap sangat sambil-sambil boleh buang angin dalam badan!

Cara-cara untuk membuat Ayam Masak Halia. Sedap sangat sambil-sambil boleh buang angin dalam badan! Terima kasih…

Cara untuk membuat Ayam Goreng Style Nasi Kukus. Rangup dan berjus ketika dinikmati!

Cara untuk membuat Ayam Goreng Style Nasi Kukus. Rangup dan berjus ketika dinikmati! Sebab ada habuk-habuk…

error: Nak Copy Paste ke tu? Usaha la sendiri.