Cara untuk membuat menu Sotong Bakar Menangis yang akan melengkapkan juadah berbuka anda.

Bila tekak gatal nak makan benda masam-masam manis gigih la kerana seketul perut. Hari ini kakchik…

Hanya gunakan 3 bahan mudah untuk membuat Sos Perap yang sangat sedap.

Welcome back dunia masak-memasak mamasal. Hehe. Hari ni mamasal nak bagi resepi atau cara buat sos…

Cara untuk membuat Sos Merah Sengkuang Calit. Ringkas tapi padu!

Mesti anda suka makan sengkuang calit ni kan. Tepi jalan pun dah tak banyak yang menjual.…

Cara untuk membuat Sos Miang Pla Pao Thai. Sos Pencicah yang sangat padu dan mengasyikkan.

Memandangkan ramai yg minta resepi sos miang pla. Saya kongsikan di sini. Saya izinkan share jika…

Cara membuat Sos Pencicah Serbaguna

Resepi ini adalah untuk membuat Sos Pencicah Serbaguna yang boleh digunakan kepada semua jenis makanan. Sama…

error: Nak Copy Paste ke tu? Usaha la sendiri.