Cara untuk membuat Daging Bakar / Salai Masak Lemak. Serius sedap sehingga menjilat jari!

Siap masak & makan. Daging bakar masak lemak. 2 kali dah buat macam ni serius sedap…

Cara untuk menyediakan perapan untuk masakan Kambing Grill yang padu dan menyelerakan!

Cara untuk menyediakan perapan untuk masakan Kambing Grill yang padu dan menyelerakan! Resepi ini telah dikongsikan…

Hanya gunakan 3 bahan mudah untuk membuat Sos Perap yang sangat sedap.

Welcome back dunia masak-memasak mamasal. Hehe. Hari ni mamasal nak bagi resepi atau cara buat sos…

Cara membuat Daging Bakar Ala Thai yang menyelerakan

Resepi Daging Bakar Cicah Sos Ala Thai. Perghhhhh. Puas hati cheyah makan daging bakar semalam. Memang…

Resepi Daging Danok dan Sos Ala Thai

Ni resepi siapa, ibu pun tak tau. Tapi ibu nak ucap terima kasih kat dia sebab…

error: Nak Copy Paste ke tu? Usaha la sendiri.